AIK OFFICE

Kiosek jako stvořený pro banky, pojišťovny a zákaznická centra.

Infokiosek AIK OFFICE je nový koncept klientského pracoviště s komfortní 19″ dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pro snímání biometrického podpisu), která vám přináší jedinečné možnosti pro zlepšení a zefektivnění práce s Vašimi klienty. Tento koncept je speciálně navržen pro banky, pojišťovny, zákaznická centra mobilních operátorů a všude tam, kde je kladen velký důraz na spokojenost zákazníků.

AIK OFFICE poskytuje možnost uplatnit skutečnou správu e-dokumentů od začátku obchodního případu. Je možné koordinovat a řídit elektronický tok dat, jejich získávání, zpracování, skladování, vyhledávání a distribuci efektivním způsobem. Dokumenty jsou bezpečně uloženy a jsou k dispozici kdykoliv. E-document management optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumenty a klienty.

Prezentujte vaše nabídky v době, kdy se zařízení aktivně nepoužívá. Jedním dotykem se Infokiosek změní na samoobslužné pracoviště. Klienti mohou provést mnoho úkonů bez zásahu vašich zaměstnanců.

Prostorná pracovní plocha s dotykovým ovládáním

Obrazovka Infokiosku poskytuje pohodlí při prohlížení a editování dokumentů, díky čemuž má klient dokument plně pod kontrolou. Nikdo neslyší a nevidí údaje klienta, což je velmi diskrétní. Všechny související informace mohou být zobrazeny na jedné obrazovce. Výhodou pro starší uživatele může být zoomování gestem přímo na dotykové obrazovce.

Jednoduchá identifikace a ověření klienta

Infokiosek umožňuje snadnou identifikaci klienta občanským průkazem nebo platební kartou přes integrovanou čtečku čipových nebo bezkontaktních karet. Načtená data jsou automaticky použita pro vyplňování obchodních dokumentů. Ušetříte tak spoustu času a také zamezíte případným chybám z přepisování údajů klienta.

Bezpečný podpis přímo do dokumentu

Speciální kombinace povrchu dotykové obrazovky umožňuje klientovi vidět svůj podpis při podepisování. Významným rysem důvěryhodnosti je možnost vidět podpis v podepisování dokumentů před a po jeho uzamčení. Ověření podpisu je objektivní, díky revolučnímu softwaru, který ověřuje nejen přítlak pera, ale také jeho rychlost a dynamiku. Biometrický podpis je pro každého člověka jedinečný. Možnost zfalšování podpisu je téměř nulová.

Signalizace tištěných dokumentů

Váš ceník nebo propagační materiály již není nutné tisknout ve velkých nákladech. Často se stává, že stále máte celou řadu materiálů, ale jsou již zastaralé. Z Infokiosku můžete tisknout dokumenty nebo marketingové materiály pouze tehdy, pokud jsou skutečně potřeba. Klient zvolí, zda chce dokument vytisknout nebo jej odeslat na svůj email. Ušetříte tak nejen náklady na tisk, ale chráníte také životní prostředí.

Infokiosek má zabudovaný senzor vytištěných dokumentů. Zelené světlo informuje klienta, že dokumenty byly vytištěny, takže nezůstanou zapomenuté v tiskárně. Vzdálená správa stavu tiskárny výrazně zjednodušuje její údržbu a optimalizuje potřebné zásahy – včasnou výměnu toneru nebo doplnění papíru.

Absolutně tichý provoz

Unikátní vlastností Infokiosku je jeho pasivní systém chlazení bez rotujících nebo pohyblivých částí. Provoz zařízení je tak skutečně tichý. Díky tomu udržuje vysokou komfortní úroveň pracoviště.

Buďte jedineční!
Široké možnosti přizpůsobení

Vaše zařízení může být přesně takové, jaká je vaše společnost. Zajistíme kompletní přizpůsobení Infokiosku tak, aby vyhovoval vašim potřebám – barevná modifikace, počet a typ portů, loga a mnohem více. Stačí se nás zeptat.

„Zelené“ řešení

Zásady ochrany životního prostředí jsou součástí technologické praxe při výrobě našich produktů. Stejně jako všechny ostatní produkty i Infokiosek byl vyroben v souladu s požadavky Evropské unie pro bezolovnatou výrobu.

Použitý procesor Intel Celeron je velmi úsporný. Celková spotřeba zařízení (bez tiskárny) je menší než 25 W. Ve srovnání s tradičním počítačem je spotřeba více než desetkrát nižší.

Připraven pro vaše budoucí nápady

Výkon zařízení vás neomezí při používání více aplikací současně (webový prohlížeč, multimediální prezentace). Díky tomu vám toto řešení dává vysokou perspektivu do budoucna pro nové nabídky, služby a marketingové kampaně.

Srdcem Infokiosku je moderní, výkonný a energeticky úsporný procesor Intel, který nabízí skutečně vysoký výkon pro několik současně probíhajících aplikací.

Flexibilita připojení

Infokiosek má širokou škálu možností pro připojení příslušenství a externích zařízení. Ty mohou být připojeny přímo k zařízení prostřednictvím skrytých portů, takže vaši klienti již více neuvidí sice potřebné, ale neestetické kabely.

Technické parametry

Displej
Dotykový displej Ano, kapacitní (10-prstý multitouch)
Displej 19″ TFT s LED podsvícením
Rozlišení 1440 x 900 pixelů
Poměr stran 16:10
Procesor
CPU Intel Celeron J1900 1.99 GHz (Quad Core)
RAM DDR3L, 2 GB (4 GB / 8 GB volitelné)
I/O porty
HDMI Ano (volitelné)
VGA Ano (volitelné)
USB 2x USB 2.0 | 1x USB 3.0
RS-232 2-3 (volitelné)
Podpisová technologie
LPI 2540
Technologie elektromagnetická rezonance
Úrovně tlaku 1024
Pero bez baterie
Napájení
Napájení 12 V DC / 230 V AC
Spotřeba 25 W
Chlazení pasivní, bezventilátorové
Vybavení
Úložiště 320 GB HDD (500 GB volitelné) nebo 64 GB SSD (volitelné)
Čtečka čipových karet Omnikey 3121 (EMV standard)
Čtečka bezkontaktních karet Omnikey 5021 CL (EMV standard)

Zaujal Vás náš kiosek AIK OFFICE?

Na trhu působíme již od roku 1990 a máme bohaté zkušenosti v oblasti návrhu, vývoje a výroby průmyslových informačních kiosků. Díky našim zkušenostem dokážeme zákazníkům navrhnout a vyrobit kiosek přesně na míru jejich potřebám. A to samozřejmě bez restrikce v podobě minimálního objednacího množství. Na informační kiosky nabízíme standardně dvouletou záruku (s možností prodloužení až na 5 let) a pro dlouholetý bezproblémový provoz nabízíme také možnost sjednání servisu ON-SITE nebo IN-TIME. Samozřejmostí je pak u nás kromě samotné výroby kiosku i jeho montáž na zvoleném místě.